Klappar!

Vi har precis kommit hem efter att ha firat Jul hemma hos Mamma/Mormor.
Just nu är jag så sjukt trött att jag varken vill eller orkar lägga upp något längre inlägg med bilder osv. Det kommer förhoppningsvis imorgon om vi hinner :D

Har precis lagt i paket i ELlahs julstrumpa. Eller jag? Det var tomten såklart :D
Ska bli så kul att se min lilla Prinsessa vakna upp och lysa som en stjärna över alla paket hon ska få öppna.
Och sen Äta en mysig frukost tillsammans bara vi tre, tända ljus och mysa..
Sedan är hela Julafton fullspäckad och vi kommer nog alla vara helt slut när kvällen lider mot sitt slut..


Ne, nu somnar jag snart här sittandes. Godnatt!!


GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0