Lilla Julafton 23 Dec!

I Torsdags (23) firade vi som sagt Julafton hemma hos Mamma/Mormor.
Vi hade en lugn och trevlig kväll med mycket mat, julgodis och julklappar.
Jag vart supernöjd över mitt paket som innehöll en stor hushållsmaskin. Nu kan jag äntligen baka massa satser bullar, bröd och annat utan att Elvispen vi har hemma börjar lukta bränt och ryka. HAHA

Ellah fick en hel del paket av Mormor och Anders som vanligt. Mycket nöjd blev hon över allt, men favoriten blev nog Duplo legot. Det lekte hon med en stund på kvällen innan det var dags för henna att sova.
Vi andra ( jag, Kim, min bror, hans tjej, Mamma, Anders och Anders son) satt uppe i flera timmar och spelade lite roliga sällskapsspel till kl slog över midnatt. DÅ var det sags att bege sig hemmåt. Det var ju som sagt en dag imorgon också, och då självaste JULAFTON!!!














PRINSESSAN!!


Granen hemma hos Mormor.




Piano tjejen..


Ellah älskar Mormors alla tomtar!





















Kommentarer
Postat av: lisa alvbågel

Vilken underbar prinsessa söt som socker !! ni får hålla hårt i henne när hon växer upp blir farlig bland killarna :)

2010-12-25 @ 20:22:49
URL: http://www.mrsalvbage.blogspot.com/
Postat av: Madde

fina ni är !!!

2010-12-27 @ 11:41:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0