MARDRÖMMSNATT!!

Öj öj vart ska jag börja?? Antar att nattens äventyr har med att gårdagen inte bjöd på någon middagssömn för Ellah= Övertrött..
Hon hade svårt att komma till ro igår kväll, vilket aldrig brukar hända. Hon somnade, vaknade och skrek, somnade om och så höll det på fram till kl 24:00 då vaknade hon och skrek och vägrade (kunde) inte somna om. I flera timmar höll hon på och bara gappade rätt ut. Hon fick tillslut ligga inne hos oss. Men det hjälpte för en kort stund. Sen började det om igen.. :( Någon gång vid 5-6 tiden somnade hon äntligen om..
Kim som är sjuk sov på soffan hela natten och var snäll och tog Ellah som konstigt nog vaknade 7:30 och var pigg som ett yrväder och körde henne till Dagis..

Jag har nu fått legat i sängen några timmar på morgonen och vilat, så nu orkar jag iallefall med dagen!!

Ska strax hämta hem vilden från Dagis och sedan ska vi spendera eftermiddagen åt en massa bak :D

Om jag var på bra humör inatt?? OO jaa.. Eller INTE!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0