Massvis av skoj!!

Så här dagarna före Julafton känns det som om det är massor som ska hinnas med.
Den där julkänslan man hade när man var liten och allt bara pirrade i kroppen finns inte på samma sett som vuxen :/ Och det är jag ENORMT besviken över. För jag ÄLSKAR allt som hör julen till..
Idag tog vi paus från allt julstök, julhandling, bakning osv och bara umgicks med underbara människor.

Vi började morgonen med att åka och möta upp Rebecka, för att vara råd till ett bilköp. Vi åkte sedan och tog lunch och direkt därifrån vidare till Öppna Förskolan på julavslutning.
Ellah lekte av sig rejält efter att ha varit hemma hela förra veckan. Det här behövde både hon och jag :)
Efter gott fika, bus och stohej åkte vi vidare till Jessica från Föräldragruppen på yttligare en fika hihi. Maria (föräldragruppen) med barn kom också över...

Vi har haft en super härlig dag :) Är dock HELT slut nu. Får garanterat bli en tidig kväll i säng..
Imorgon väntas det Dagis för Ellah igen och julbak för min del :D


Bilder från Öppna förskolan!!
















Bästa vännerna busar med varandra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0