Onsdag!!

Efter Dagis idag åkte Ellah och jag hem till Maria för att fira Nathalie som blev 2 år för någon vecka sedan. Vi kunde tyvärr inte komma på kalaset som var då..
Nathalie verkade väldigt nöjd över sin present. Den satt dom och lekte med ett tag, innan dom sprang vidare till nästa grej.
Vi blev bjudna på både mat och fika av snälla Maria.. Riktigt huslig :)
Behöver jag tala om att ungarna hade spring i benen. Är så kul att man som vuxen nu mera kan få en liten ensam och lugn pratstund helt själva utan att ungarna klänger längst våra ben. Kul att dom börja få nytta av varandra och kan leka snällt på rummet, utan oss alldeles intill..


Nu ligger jag i sängen och ska kolla på Maria Wern avsnittet på datorn. Några knäck från igår smög jag med mig upp :)




Det här var knäcken som blev igår. Hade hoppats på att det skulel bli fler. Jag råkade såklart, som så många andra spilla ut en hel del. Jäkla formar att välta när man häller :D



Kommentarer
Postat av: mamma

Gör som mig innan du häller i knäcken. Blöt plåten så står formarna kvar. pussss

2010-12-09 @ 08:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0