REA!!

I söndags då det var Annandag jul hängde vi på låset ute i Mariebergs Galleria. Mellandags rean började och om vi skulle få något att ha vart man ju tvungen att vara där i tid innan allt folk hunnit komma.
Jag som hade presenkort på Cubus och HM, hittade en hel del till mig själv. Jag köpte två stora påsar för ca 500 kr styck. Massor av kläder fick jag för pengarna :D  Nu har jag till och med 1000 kr kvar i presentkort som jag inte gjort över med än.
Kim hittade ett par nya jeans samt en skit snygg skjorta och lite till. Dock var bara ett plagg på rean :D
Självklart köpte vi några plagg till Ellah samt några till bebisen :D Åhh så kul att handla bebiskläder!!

Eftersom vi inte vet könet på bebisen än fick det bli neotrala färger så som Grönt och Brunt..



Ellahs kläder. Klänning som hon nu har två likadana av fast i två helt olika strl. Toppen bra! Farfarströja samt en helmysig Pjymas.


Fleccebyxor samt tjock skön tröja för bara 75kr. Och två mössor för 10kr. Som hittat!


50 kr för världens sötaste body och 50 kr för skönaste byxorna. På sista tiden har jag börjat ÄLSKA brunt på babykläder. I mina ögon passar det både en pojke och en flicka..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det där gröna setet med tröja och fleecebyxor har jag också köpt till Nelly. Dock inte på rean. :) Är så himla fint. och sen känns det mycket praktiskt att ha när hon kommer i mars, lagom under en overall liksom.



Mössorna var ju jättesöta dom med, för att inte tala om hängslebyxorna och bodysen, håller helt med om att det är passande på både en liten prins eller sessa. :)

2010-12-29 @ 05:19:36
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0