Resturang!!

Fick i stortsett dom sista klapparna klara idag. Ska bara in en snabbis imorgon för att köpa den allra sista klappen som är till min Pappa :)

Just nu har jag precis tilllagat några julklappar. Japp ni läste rätt. Jag har allså gjort något i julklapp till några kära. Vart ärligt talat riktigt bra och det smakade ljuvligt. Hoppas att det blir uppskattat :D Nu ska jag bara dekorera dom fina glasskålarna och sedan är det klart.


Det blev allså Fikonmarmelad. Det passar perfekt till tex Ost och kex.
Fick tipset ifrån Viktoria http://www.bloggfamiljen.se/?blog=matplatsen
Gå gärna in och läs. Hon har en massa goda recept på både mat och godis :)



Ne, nu ska vi ta på oss finkläder och bege oss in till stan där vi ska fira Kims morbror Jörgen som blir 50 år. Det blir god mat på en fin Resturang :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0