Sover sött!

Fredag idag vilket känns underbart. Trots att jag är hemma om dagarna så är det ändå något speciellt med just Fredagar :)
Ikväll ska vi ha tjejmys här hemma. Kim ska iväg på Julbord med jobbet, så jag och Ellah har kvällen för oss själva..
Vi tänkte handla hem lite god plock mat och massa vindruvor att gotta oss med framför Idol. Får dock se hur länge hon orkar hålla sig vaken ikväll..
Förhoppningsvis längre en sin vanliga tid (18:30-19) för jag vill ha lite sällskap.. Men fortsätter hon sin middagssömn lite till så orkar hon nog. För just nu ligger hon här brevid mig i soffan och sover som en liten Ängel och har gjort det i snart 1.5 timme..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0