STOLT SOM EN TUPP!

Kim kom hem lite senare ifrån jobbet igår så vi fick väldigt bråttom att hinna i tid till Luciafirandet på Dagis. Självklart glider vi in sist av alla. Men vi hann :D
Jag hade klätt både mig och ELlah riktigt varmt då firandet var utomhus. Kim tänkte inte längre än näsan räckte och tog bara på sig ett par jeans och tunna Converseskor.. Hans tår höll på att frysa sönder.. Jag kunde bara glatt säga. Vad var det jag sa!! hihi
Var SÅ himla stolt över Ellah. Hon gick med dom stora barnen i tåget hela tiden. Trodde att hon skulle bli lite ledsen då alla vuxna stod som hökar framför med kameran i högsta hugg. Hon såg dock väldigt chokad ut och stod helt stilla på samma plats under hela framträdandet!!







Våran lilla michelin :)


Såhär stod hon blixt stilla under alla låtar. Antar att hon hade svårt att röra på sig med alla kläder. hihi







Ellah hade med sig både oss, Mormor och Anders samt gudföräldrarna Tommy och Rebecka som gäster :)
Efter firandet och fikat tog vi med oss Tommy och Rebecka och åkte ut till Mariebergs köpcentrum. Dom hade nämligen öppet till 22 igår och hade en hel del rea.. Blev en supermysig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0