TILL SALU!!

Åhh så SKÖNT att denna dag lider mot sitt slut. Min tanke om att jag och ELlah skulle få en mysig stund på stan med att handla klappar, fika osv gick inge vidare. Hade nog jordens gnälligaste unge. Hon satt inte still många stunder utan klättrade ur vagnen hela tiden. Svetten sprutade på mig och jag lät som en sån där arg Mamma som skäller på sina barn. 
Varje Mamma intalar sig själv om att MITT barn kommer aldrig gå igenom den där jobbiga trots tiden.. Jag intalade mig själv det varje dag.. Men shii fick jag.
Tur att hon oftast är världens snällaste och goaste.. Hur skulle man annars stå ut? <3

Så ni som påstår att Ellah aldrig verkar gnälla osv.. NU vet ni att hon minnsan kan hon också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0