Det här inlägget är från IGÅR ( Lördag) kväll!!

Phuuu. Är helt slut efter den här dagen. Det ska bli oerhört skönt att lägga huvudet på kudden om en stund.
Hoppade upp tidigt imorrse med en pigg och strålande liten Ellah. Vi mös en stund i soffan innan vi vart tvugna att göra iordning oss.
Ellah skulle få vara hemma hos sin Morfar och Karin i några timmar medans jag och Kim skulle springa in och ut i butiker för att handla dom sista julklapparna.
Men det var bara jag och Ellah som lyckades komma iväg. Kim låg och sov som en stock och var ganska så fyllesjuk efter gårdagen.. Tyckte inte ett dugg synd om honom :D haha

Hann iallefall med dom flesta klapparna och har nu bara ett fåtal kvar att handla. Känns rikigt skönt :D
Eftermiddagen ägnade vi åt att tvätta, rensa, städa och sånt där skojsigt..

Varken Kim eller jag orkade laga mat ikväll så vi skämde bort oss med att köpa hem Kinamat :D Det hade jag förtjänat efter allt spring i butiker, samt allt fix här hemma.. Vad Kim hade gjort för att förtjäna det vet jag inte? hihi Kanske för att han helt enkelt är UNDERBAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0