Annons på blocket!

Inatt höll jag på att sätta in en annons på blocket. `` Högljud och osovande bebis till salu``.
Inatt har Ellah krånglat mer en nånsin. Fattar inte riktigt vad det är för fel. Hon är jättetrött och somnar, men vaknar bara 5-10 min senare. Ligger hon i sitt rum börjar hon skrika, ligger hon inne hos oss börjar hon klättra och ha sig.. Hallå mitt i natten?? Är nästan så jag tror hon gör det i sömnen ibland. Bara jag lägger henne till mitt bröst så somnar hon på 2 sek. Sen samma himla visa igen.. Jag blir tokig!! Varför inte sova?? Jag trodde att ju äldre barnet blev, ju mer sov det på natten.. Det stämmer INTE med Ellah iallefall.
Nu sitter jag här i soffan efter 1 timmes sömn inatt. Tror ni man är trött? Åhh ja, helt död! Konstigt nog är Ellah super pigg och härjar runt för fullt med sina gåleksaker. Behöver inte den ungen nån sömn?? Någon som vill låna henne en natt?? HAHAH!!! NEj jag vill nog allt ha henne här endå, även om hon kör slut på mig bokstavligt talat.

Idag är det Ellahs namnsdag också. På nått sätt ska vi fira det, Kim och jag har bara inte kommit på hur. Något förslag??

Hmm vad mer ska göras idag.. Jo Ellah ska få en spruta inför Thailandsresan (hoppas det går bra). Sen ikväll ska jag och älsklingen få spendera lite ensam tid tillsammans. Vi ska gå och se Avatar på bio :) Mys!
Ellah ska vara kvar här hemma och fredagsmysa med Mormor. Blir nog mysigt för båda två !! <3

Nej nu är det dags för Ellah att få frukost. Yougurt och smörgås (Favoriten).

Kommentarer
Postat av: sofia

Kommer perioder när man tror man ska bli tokig. Men min erfarenhet är iallafall att när dom blir runt året så blir det bättre! Så håll ut och avvakta lite med försäljningen! ;)

2010-02-19 @ 10:33:53
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0