Bildregn från helgens Kryssing!

Här kommer en massa underbara bilder från helgens resa till Finland! Se och njut!

DAG 1 LÖRDAG!




 Vill vara hos Mammsen juh!!


Plastmormor och jag leker!


Morfar och jag.


En del av det stora sällskapet!






Haha Karin blev uppdragen för att dansa, av denna roliga typ.


Fore ever and ever, baby!!


My love <3


Jossan och Jessika sjunger Kareoke.




Pappa Björn och älskade Kim.


HAHA nu var det dags för Perra och Pappa att inta scenen.!


Pluttan sovandes i vagnen helt ovetande om all dans och musik.

DAG 2 SÖNDAG!


Medans alla andra låg och sov var jag, Kim och Ellah uppe och åt Frukostbuffe kl 7:00.


Grimarserar som vanligt! Våran lilla Loppa <3


Uppe på däck 10 och kollade in utsikten han vi göra innan alla andra vaknade.











I bussen påväg hem, var det många trötta själar!









Jag avslutar med denna underbara film på Min Pappa och Perra som kör ordentligt på Kareoken :D
HAHA dom kanske har fått i sig en och en annan öl för mycket. Vi skratta ihjäl oss!!
http://www.youtube.com/watch?v=Q8d5lDSTEUQ






Kommentarer
Postat av: nina

Den där videon var bara såå häftig:)och ni hade roligt i bakgrunden hörde jag;)

2010-02-09 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0