Börjar man bli sjuk tro??

Blir nog en tidig kväll i säng för min del. Känner mig inte 100%. Trött, ont i kropp och hals. Hoppas inte jag är påväg och bli sjuk. :( Min lilla Snutta är lite dålig. Snorig och feber till och från. Dom där satans tänderna, kan dom inte bara komma upp så hon kan må bra igen. Tycker så synd om henne. Man ser verkligen att hon har ont :(

Vart inget babycafe idag. Maria i föräldragruppen ringde och bjöd dit oss hem till henne istället :) Och det är ju mycket trevligare. Så vi var där och fikade några föräldrar och barnen lekte för fullt. Under den tiden mådde Ellah mycket bra. Antar för att hon fick träffa lite barn och leka. Är ju lite utav Ellahs favorit, att träffa folk!
Kim tyckte inte det var så dumt att följa med ändå. Han hade riktigt trevligt han med, sa han. Och bra är väl det  :D Annars brukar han tyck att sånt där med träffar och fika och grejor kan ju vi mammor göra iställlet. hihi. Men eftersom det inte var så dumt med en kopp kaffe och kolla dottern leke med kompisar, så blir han nog med oftare skulle jag tro.

Ne nu säger jag GODNATT!!

Men först lite bilder från förra veckan!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0