Bortskämda unge!

Ganska nyss hemkommen ifrån Klädpartyt hemma hos Sofia. Vad ska man säga? En riktigt trevlig kväll helt enkelt :) Tack Sofia!! Blev en jättefin sommarklänning med matchande skarf köpt till Ellah. Super fin verkligen!  Kommer hem på posten nästa vecka. Bra Bra!

Ellahs nya sulkyvagn vi hämtade ut idag vart invigd på en gång. Vi tog en tur inne på Maribergsköpcentrum. Ellah verkade tycka bra om att sitta framåt vänd istället för att bara se Mamma. Nu såg man ju en massa spännande saker hela tiden :D
Det var tänkt att vi INTE skulle köpa något inne på Mariberg, då vi inte har speciellt mycket pengar just nu. Men självklart vart det de ändå. Vi kunde inte låta bli att köpa en jättefin vårjacka och vårmössa till Ellah. Och vi vågade inte vänta med att köpa det heller, för när jackorna tog slut så var dom slut. Dom beställde inte hem några nya. Hade tänkt tagit kort på kläderna och vagnen så ni hade fått sett. Men självklart har jag glömt både vagn och kläder i bilen. Så det kommer bild imorrn istället.

Ne nu ska jag kolla några avsnitt av mitt älskade Tre kronor, sen blir det bingen för min del. NAtti!

Ellah ute på Marieberg. Verkar tro att det är en till Ellah i spegeln.





Kommentarer
Postat av: sofia

Tack själva för att ni kom. :) Hoppas resan hem gick bra. Här somnade barnen ganska snabbt efter ni åkt. :)

2010-02-04 @ 23:33:51
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0