Fredag!!

Sedan klockan kvart i 8a imorrse har jag hållt på att möblera om helt och hållet i vardagsrummet. Låg igår kväll och tänke hur det kunde se ut om man möblerade om, och så imorrse bestämmde jag mig. HAHA Kim kommer få en chock när han kommer hem. Det ser inte ens ut som samma rum längre :) Men bra blev det!!. Är bara en hylla kvar som ska skruvas ner och sättas upp, men det får Kim hjälpa mig med..

För några dagar sen tog vi det tråkiga bestultet att INTE åka till Thailand. Men det känns ändå bäst. Vi gör ju allt för Ellahs skull. Ellah låg nämligen precis på gränsen till att få ta en spruta mot mässlingen,påssjukan och rödahund, men hon var för liten. Och det finns risk att hon skulle få det om vi åkte till Thailand. Visst chansen är säkert inte JÄTTEstor. Men vill man verkligen riskera det?? NEJ, klart man inte vill. Så vi åker till Asien i Vinter istället :)
Men det blir en annan resa för oss istället i Juli/Augusti till Grekland tillsammans med många från min släkt :) Kommer bli kul för Ellah att få leka med min kusin Robin som är 2 månader äldre. Vi hade vart tvungna att tacka nej till den här resan om vi skulle åka till Thailand, eftersom vi inte skulle haft råd.. Men nu när min bror inte behöver betala Thailands resan så betalar han den här resan för oss istället!!! Tack underbara lillebror!! Vi Älskar dig!!

Nej, nu ska här badas en liten huligan <3


Kommentarer
Postat av: sofia

Vad kul för er! tråkigt med Thailand, men det finns ju kvar! Och Grekland är ju inte fy skam det heller. ;)

2010-02-26 @ 09:40:33
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0