Fredagsmys!

Har precis avnjutit en super god middag. Det gjorde jag bra :) Kim och jag fick sitta i lugn och ro och njuta av maten. Ellah sov som en liten gris :) Hon har bara sovit middag en gång idag och det var ju tidigt i förmiddags, så hon var helt slut och somnade strax innan 18 ikväll. Var skönt att få avnjuta en VARM måltid för en gång skull :D
Nu är Kim iväg och köper några öl som han ska gotta sig med ikväll. Det har han förtjänat tycker han efter en hel jobb vecka,. Och visst har han det <3 Även om jag själv inte skulle ligga i soffan och mysa till med ett par Bira i handen. Ska det vara nått så ska det vara Pepsi Max!! :D
Nu hade jag tänk ta fram det sista av Loppis grejorna som ska tas med imorrn. Sen ska jag bara mysa ner mig i soffan och inte röra på mig på hela kvällen.. Låter riktigt skönt!!!


Idag hade jag och Ellah på oss likadana kläder. Blåa leggings och en svart och vit randig tröja :)

Ellah fredagsmyser med blåbär. Det vart lite utav en favorit på en gång. Nam Nam.



Imorgon blir det att gå upp tidigt för att åka iväg på loppisen. Vi kommer nog komma hem sen eftermiddag skulle jag tro!! Hoppas på att vi får en del sålt så vi inte går back.. Det skulle kännas lite tråkigt :)

Kommentarer
Postat av: sofia

Så fina ni är! Vart har du hittat de matchande tröjorna?

2010-02-27 @ 10:42:24
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0