Helgen!!

Ellah och jag har vart uppe med tuppen som vanligt. Vi sitter och kollar tv och hejar på Tre kronor. Kanske tillsammans med resten av Sveriges befolkning?? Efter matchen tänkte jag slänga Ellah i ett varmt bad och jag själv tänkte ta en riktigt varm dusch. Är det verkligen lagligt att vara så här kallt?? Helt sinnes!

Kvällen i Lördags hemma hos Eric och Becka var helt underbar! Dock att ta sig dit var inte riktigt lika underbart. Allt gick verkligen dåligt. Började med att bilen inte ville starta. När vi fått hjälp med att få igång den så satt vi fast, och det tog yttligare 15 min :( Att sen hitta en parkering var inte det lättaste. Vi kom nämligen inte in på småvägarna för där var det inte plogat. Efter lite övervägande bestämmde vi oss för att ställa bilen hemma hos Mamma och gå till Eric och Becka. Utan snökaos brukar det ta ca 2 min att gå den korta sträckan. Men denna kväll tog det säkert 20 min att komma fram. Inte helt lätt att dra fram en barnvagn i 1 meters snö.. Det tog inte fram mitt bästa humör precis!! Men när vi äntligen var framme, efter mycket om och men så vart jag befriad och på bra humör igen :)

Gårdagen Söndag spenderade jag förmiddagen på Gustavsviks relax avdelning tillsammans med min Mamma och hennes kompis Anna (Min gamla dagis fröken). Var helt sjukt underbart! Uppskattade verkligen att få lite ensam tid. Bubblade, solade och bastade. UNDERBART! Kim och Ellah var kvar här hemma. Tror ni inte på tusan att hon sover 2 timmars middag på förmiddagen, just för att jag INTE var hemma. Händer nog aldrig. Men klart hon ska passa på när Mamma inte är hemma :)  Vi hann också med storhandling och Söndagsmiddag hos Ellahs Morfar denna dag/Kväll. Jag har haft en riktigt underbar helg!! Tack Alla!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0