Kan bara säga SUCCE!

Nu är man åter hemma igen efter en SUPER trevlig och rolig helg ute tills havs.. Vi kom hem igår kväll med bussen vid 7 tiden. Hade varken ork eller lust att blogga sent igår kväll så gör det nu istället. :D
Resan började ju sisådär. Ellah hade fortfarande feber och var ganska trött och gnällig på bussresan upp. Men lagom till vi kom på båten försvann Ellahs feber på en gång. Det gillades :D Jag och Kim gick ner till våran hytt och fixade iordning oss och bytte om lite snabbt, för strax efter väntades en stor middagsbuffe tillsammans med hela sällskapet på 22 Personer. En del hade redan hunnit blivit bra på lyset redan så tidigt på kvällen.
Själv var väl jag den enda på HELA båten som var Nykterist oc festade på Coca Cola :) Men är man Mamma och har med sig sin älskade dotter så finns det inga andra alternativ. HAHA och jag hade exakt lika kul som alla andra, och jag var väl den som mådde bäst dagen efter också. KANON :D
Efter buffen vart det en hel del prat, dans, sjungande och en massa tokigheter för hela sällskapet. Så himla kul var det! Tyvärr var Pluttan jättesvår att få att somna på kvällen. Hon vaknade upp väldigt ofta innan hon väl somnade in djupt. Men när hon väl somnade djupt så sov hon verkligen. Låg i vagnen med sina hörlurar på och snarkade för fullt medans Mammsen dansade.
Under den här resan hände alla möjliga tokigheter. Kolla blandannat ett videoklipp jag ska lägga upp ikväll, på min Pappa och Perra som sjunger Kareoke. HAHA man kan inget annat en att skratta ihjäl sig!
Riktigt kul resa helt enkelt. TACK alla som var med och gjorde den här resan oförglömmlig!!

Nu vet jag varför Ellah hade feber natten till lördagen. För på morgonen såg jag 1 ny tand sticka upp och 1 till påväg. Inte undra på hon är lite gnällig. Gör nog riktigt ont! Pluttan då!!

Bilder och filmer från resan kommer ikväll :D Nu har jag inte tid att lägga upp dom, för jag och Kim ska iväg på babycafet.

Ses sen kära bloggläsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0