KÄRLEKENS DAG!

Idag är det Alla hjärtans dag= Kärlekens dag! Det är meningen att man ska ge varandra extra mycket kärlek, mys och kanske presenter?. Jag själv tycker att det kan vara lite roligt att visa uppskattning och kanske hitta på något fint för att visa sin kärlek till varandra <3 Men man får inte glömma bort att visa uppskattning, kärlek och mysa till det även på andra dagar.
Att det finns en egen dag just för Kärleken är väl egentligen jättemysigt? Att ge sin man, fru, familj, vänner och barn, eller vad det nu kan vara? extra mycket kärlek. Visa att just DEN personen är speciell  :) För visst firar vi Morsdag och Farsdag i Sverige? Så varför inte fira Kärlekensdag?? MYS!! <3

Imorrse gjorde Kim iordning frukost till mig. Vi satt i köket hela familjen med The, smörgåsar och massa annat och avnjöt en god frukost ihop! Kan morgonen börja bättre?
Just nu är Ellah ute och går med sitt lilla Tåg här i vardagsrummet och Kim ligger här brevid i mitt knä :)
Ska snart ta och åka iväg för att träna mina gymnaster. Hade helst velat stanna hemma en sådan här dag och mysa med familjen. Men det hinns väl med senare också?? :)
Efter träningen ska vi åka hela familjen hem till Ellahs Morfar på den vanliga Söndagsmiddagen, sen hoppas jag hinna förbi hem till min Mamma ikväll och Kramas lite.. Har saknat henns så mycket, så måste bara få träffa henne!

ÄLSKAR ER MINA ÄLSKADE VÄNNER, SLÄKT, FAMILJ, MAN OCH DOTTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0