LÖRDAG!

Lördag morgon, och vi har precis ätit frukost. Imorrse var det jag som fick sovmorgon och Kim fick hoppa upp 6:30 för att leka med Ellah. Var skönt att kunna få sova några extra timmar idag, då Ellah har krånglat en hel del inatt. Verkar som dom där underbara nätterna är förbi :/ Inatt vaknade hon ett flertal gånger och vägrade somna om. Men eftersom det är natt och man SKA sova så gav jag mig inte, så efter många långa försök somnade hon äntligen. För att nån timme senare vakna igen. TOKUNGE!!

Nu ska jag och Ellah strax ta en promenad upp på stan. Tänkte komma ut i den friska luften och samtidigt passa på att köpa något fint till ikväll. Jag och Kim ska fira Alla hjärtans dag ikväll. Blir inte så märkvärdigt, då vi har Ellah hemma och inte kan gå på bio, resturange eller liknande. Vi hade tänkt laga god middag, tända ljus och kolla någon bra film. Blir MYS!!

Ellah bus går runt längst bordkanten och soffkanten och river runt på allt hon får tag på :) Våran lilla huligan har blivit så stor. Hon står ibland helt själv och är snart påväg att börja gå. Lilla unge kan du inte vara bebis ett tag till? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0