Mammagris!

Hela dagen idag har Ellah vart en gnällig Mammagris. Tycker så synd om henne. Hatar när hon inte mår bra.
Nu ikväll när jag var tvungen att åka på möte, vart inte Ellah glad. Hon Gallskrek verkligen och vart jätteledsen. Tror ni man får ont i Mamma hjärtat då?? Kändes som tusen knivar och jag ville bara ta och hålla om henne :(
Åhh Mammas prinsessa!! Kim skickade iväg ett sms till mig vid 18 tiden. DÅ hade hon precis somnat. Trötta lilla tjejen. Blir nog en TIDIG morgon för mig imorgon, om hon somnade såhär tidigt ikväll.

Imorgon hoppas jag att både jag och Ellah mår bättre. Vi har lite att stå i. Vi ska blandannat till BVC för 8 månaders kontroll. Ska bli spännande! Alltid lika kul att se hur mycket hon växt :) Sen ska vi hem till Mamma och ta hand om katten och Posten. Och sen på kvällen är det gymnastikträning för min del. Mår vi bättre blir det även en träff med kompis Maria och hennes dotter Cornelia :)

Nu blir det lite mys med älskling, innan sängen kallar på oss!

Blev tyvärr ingen Dagens outfit idag. Ellah har inte riktigt vart på humör och det har då inte funnits något tillfälle! Hoppas kunna vara tillbaka imorrn!


Kommentarer
Postat av: sofia

Åh vad var det för möte då?? nyfiken ;)



Ska bli kul att höra hennes nya siffror. Alltså längd och vikt. :)

2010-02-09 @ 22:41:29
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0