MÅNDAG!!

Man känner verkligen sig själv bäst. Nu är jag ju super trött idag ändå, för att jag lade mig försent. Visste det skulle bli såhär.. Att man aldrig lär sig!!! Ajja, nu ska jag ta en dusch och hoppas på att vakna till lite iallefall. Sen ska Ellah få ett efterlängtat bad också. Hon står ofta i badrummet och kollar ner i badkaret. Hade hon fått bestämma skulle hon nog sitta där i jämt :)
Sen bär det av till Polishuset för att fixa pass till lilltjejen. Får se hur det kommer gå? Ska bli kul att se.
Sen ska vi hela familjen iväg på babycafe. Haha tro det eller ej, men nu var det Kim som VILLE följa med. Var nog inte så tokigt sist allså :)

Ne nu ska här fixas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0