Onsdag!!

Ellah och Kim sitter här brevid vid matbordet och äter kvällsmat. Själv tänkte jag vänta tills jag kommer hem från träningen, är inte speciellt hungrig just nu. Ellah har verkligen blivit så stor. Hennes favorit är limpa med smör på. Det är precis vad hon sitter och trycker i sig nu, och yougurt såklart!
Vi hade lite problem med att få i Ellah mat förut. Som barnmatsburkar och sånt, hon vägrade allt. Men nu i några dagar har hon ätit burkmat och vanlig mat, och det gillas mycket!!  Så skönt att hon nu vill äta lite vanlig mat och inte bara mammas tutte :D
 
Idag har dagen spenderats med att tvätta och en sväng uppe på stan där vi inhandlade doppresent till lille Charlie. Älsklingen bjöd mig på lunch på Saigon också. Tack baby <3

Nej nu är det dags att byta om till träningskläder och snart lämna mina älsklingar här hemma. Antar att dom sover som stockar när jag kommer hem sen.


Kim på Saigon.

Jag på Saigon.

Ellah sov den mesta tiden på stan.


Ellah äter sin goda kvällssmörgås :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0