Onsdag kväll!

Har precis lagt Ellah i sängen och Kim är iväg på Berhn Arena och kollar fotboll. Heja Ösk! Hmm, vad ska jag ta och göra? Tänkte kanske ta och rensa lite bland mina kläder. Finns en hel del som jag inte ens använder längre, så varför ska dom ligga i byrån och ta plats för?.. Nej släng det istället!
Långpromenaden hem till Jessica idag var helt underbar. Det var så himla skönt väder ute. Trodde det skulle vara kallt, men gud så varmt och skönt det var. Rena vårvädret!!
Hemma hos Jessica var det lika trevligt som vanligt. Tack för den goda pajen :) Ellah lekte en hel del med Cornelia (Marias dotter), så kul att se hur dom kommunicerar med varandra. Dom små liven :)


Apar sig som vanligt :D



Var så skönt på våran lilla promenad!!


Lek och bus med Cornelia.



Nej om jag inte ska ta min feta röv och gå och göra lite nytta här hemma..

Imorgon förmiddag ska vi gå hem till Maria. Ta en kopp kaffe och låta barnen leka lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0