Onsdag!

Har suttit under ett täcke hela morgonen. Tycker det är sjukt kyligt här hemma hos Mamma. Några avsnitt av Tre kronor har jag även hunnit sett, medans Ellah har lekt och sedan sovit middag. Underbar och slapp morgon helt enkelt. Nu tänkte jag brygga en kopp Kaffe så man piggnar till lite. Satt nämligen uppe ett bra tag inatt och kollade avsnitt av Tre kronor. Man blir lite av beroende när man väl börjat kolla på det. Svårt att sluta :) Så blev inte mycket sömn för mig. Får dock skylla mig själv. Men ikväll ska jag nog lägga mig direkt efter gymnastikträningen.  Är så trött, och man behöver ju sömn.
 Ne nu ska det bryggas Kaffe och sen ta en promenad i snöstormen. Brrr. Tur att mamma har en Bastu man kan låna sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0