Pajas till dotter!

Nu är vi hemma igen, och håller just nu på att laga mat för fulla muggar. Eller lagar och lagar? Just nu väntar vi på att det i ugnen ska bli klart. Sen blir det matdags.. Yummi!
Slänga Ellah i ett bad ska försökas hinna med innan jag måste iväg på träningen. Nattningen få Kim ta ikväll. Men det går nog jättebra. Vissa dagar går det bättre och snabbare om Kim nattar en om jag skulle göra det. Så det går nog bra.
Jaså, nu var det matdags för Ellah. Kim har tagit fram hennes gröt och ska mata henne nu.. Oh vad nöjd hon ser ut :D

HAha vi har en liten pajas till dotter. Hon har börjat med någon grimars och låter för roligt. Hon måste ha kommit på det idag, för vi har aldrig sett den förut. Men nu gör hon den verkligen HELA tiden.. Man kan inget annat en att skratta :D

Jag försökte filma henne när hon lekte Pajas. Självklart gjorde hon den inte så ofta när jag filmade, men man ser lite :D Se och njut av en glad skitunge!!
http://www.youtube.com/watch?v=EhV3d4YXGQM





Nu måste man återgå till sysslorna här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0