Söndag!!

Här hemma fick Mammsen sovmorgon :) Jag gick inte upp förens kvart över 11 eller nått sånt. Underbart!
Gosade och lekte ett tag med Ellah, sen tog vi på oss och åkte iväg på Mammans gymnastikträning. Tyckte det gick bra, fast en jag var ensam tränare och hade Ellah med mig. Men man fick alltid ha ett öga på Ellah, hon kröp pch klättrade i världens fart. Tur att det fortfarande är sportlov och att gymnastikhallen nästan var tom.. Annars vete tusan hur det skulle gått? Mammas lilla rumpnisse <3 Kim fick lite ensam tid här hemma framför tvn. Hallå, det är ju fotboll hela dagen och det MÅSTE man bara titta på, säger han.. Ellah kunde vart kvar här hemma såklart. Men eftersom jag fick LÅNG och underbar sovmorgon kunde även Kim få lite HELG han också. :D

Nu sover lillgrisen middag. Väntar på att hon ska vakna, för då blir det Söndagsmiddag hos Morfar och Karin som alltid!! Får se om Kim kan slita sig från sin underbara fotbollsdag eller om han blir kvar här hemma. Det får tiden utvisa :D




Så fort man vänder ryggen till ser Ellah sin chans att smita.


Klättra och dra sig upp på Mamma gör ja ofta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0