Städ Hitler som Kim kallar mig!

Var en riktigt fullspäkad dag igår. Först var vi som sagt och gjorde pass till Ellah. Hihi, var en lite rolig upplevelse. Med många olika försök med att få henne sitta stil på kortet gick det äntligen. Fanns så mycket annat spännande att titta på istället, tyckte Ellah :) Sen for vi vidare på babycafet där det även bjöds på babysång. Ellah skrattar och är världens gladaste unge, hon älskar verkligen när man sjunger. Speciellt `Klappa händerna så fort du kan` det är lite av favorit låten!
Efter några timmar på babycafet åkte vi och hämtade upp min käre lillebror som nyss kommit hem från Thailand. Var så kul att få träffa honom igen <3 Sen åkte vi förbi och köpte mat och åkte hem till våran Mamma, där vi spenderade nästan hela kvällen. Lagom när vi kom hem var det bara att slänga Ellah i bingen och jag och Kim kollade lite tv. Den dagen sprang förbi fort. Men mycket roligt hade vi :)

Idag Tisdag ska här storstädas. Har världens ryck i kroppen och vill få det glänsande rent exakt överallt! Så idag kommer jag mest springa runt med dammtrasan och skurmoppen i högsta hugg :)
Kanske hinner vi förbi Ikea en sväng och inhandla lite småsaker vi behöver. Älsklingen har ju fått lön, så nu har vi lite pengar igen :)
Men jag åker ingenstans förens det är skinande rent här hemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0