Tack och lov börjar man må bättre!

Yes idag är det Fredag. Älskar verkligen Fredagar. Mannen kommer hem från arbetet och man har en hel helg framför sig tillsammans. :) Hitta på roliga saker, mysa och en massa annat, utan att han ska behöva lägga sig för att sova 8 på kvällen.

Idag mår jag mycket bättre, dock är jag sjuk fortfarande :/ Men är helt klart på bättringsvägen. Kim håller just nu på att diska upp våran MONSTERdisk, och jag ska precis börja plocka undan lite här hemma. Hatar att diskmaskinen har gått sönder. Tar sjukt lång onödig tid att stå vid diskkon. Hoppas på att Anders (mammas man) kan laga den när dom kommer hem från utlandet.  För det här måste få ett slut :) Ett lyckligt slut!! hihi

NE nu ska jag hjälpa min underbara älskling med städning, sen ikväll blir det Fredagsmys älskart!

Nu när både Ellah och jag mår bättre igen ,så kommer Dagens outfit komma tillbaka idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0