Tisdag!

Vart tyvärr inget bloggandes igår. Hade en hel dag med lek och bus med Ellah, och sedan storhandling med älskling på kvällen. Så hade varken tid eller energi att blogga igår, tyvärr.
Men nu är jag tillbaka igen :D
Jag och Ellah ska strax ta en promenad hem till Sofia i föräldragruppen. Vi är några mammor som ska dit på fika och samtidigt låta barnen leka lite med varandra :)
Kvällen tänkte vi spenderar hemma hos Mamma hela familjen. Blir nog att vi sover kvar där också. Min mamma är nämligen utomlands och vi har uppdraget att ge katten mat och dryck.  Vi tyckte synd om honom att vi bara åker dit och ger mat, och så blir han lämnad själv igen.. Så ikväll tänkte vi vara där och basta, äta gott och bara mysa i mammas stora hus :) Då får katten lite sällskap också!!

Ellah ropade Mamma igår igen :) Alltid när hon blir ledsen och jag måste gå någonstans, så ropar hon Mamma..
Älskar att höra henne säga det. <3

NE nu ska vi strax börja promenera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0