Torsdag!

Idag blev det en tidig morgon igen. Kl 5:20 för att vara exakt. Jag gör allt möjligt för att hon ska somna om, men inget verkar funka. Piggelin! Bara för mig att vänja sig, för så här verkar det vara nu. Det märks att hon börjar bli så stor, för förr kunde hon sova middag flera gånger per dag. Men oftast nu sover hon bara 1 gång på eftermiddagen, förmiddagssömnen hoppar hon oftast över. Stackars Mammsen har inte blivit van en :)

Idag har jag och Ellah vart uppe på och ätit lunch på Mummel och Mums med några mammor och barn i föräldragruppen. Alltid lika trevligt!
Nu i eftermiddag tänkte jag ta och möblera om i Ellahs rum. Har lite små ideer och jag tror det kan bli bättre om vi möblerar om lite. Hon har så himla mycket leksaker som knappt får plats, så nått måste göras :)

Här kommer lite bilder som Kim hade på sin mobil!!


Bus och mys med Mammsen!




Inne på Ikea och leker med alla mjukisbollar!!


Ellah med sin lilla docka hon tycker så mycket om :)




Ellah inviger sina nya sulky!

Så himla fin älskade dotter!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0