Torsdag kväll!

Nu är Ellahs rum äntligen klart. Det tog en hel del tid, men vart mycket bättre. Vi satte upp hyllor, tavlor och möblerade. Fint fint!!
Pluttan har precis fått i sig en flaska välling och ligger just nu i sin säng och sover. Får se hur många timmar hon sover innan hon vaknar upp för första gången nu ikväll/natt. Brukar ju bli en hel del gånger! :D

Fick hem min förlossningsjournal igår. Var riktigt kul och spännande att läsa :) Som att mina krystvärkar satte igång 16:16 och att Ellah var född 40 min senare. Var kul att få läsa vad jag hade sagt under förlossingen om en massa saker. Kan rekommendera att ni ska beställer hem eran, om ni inte redan gjort det!!
Nej nu ska jag och Kim kolla tv och mysa lite innan det är dags för honom att lägga sig.
Imorgon ska vi iväg till Läkargruppen där Ellah ska få en spruta, eftersom vi ska åka till Thailand. Hoppas att det går bra och att hon inte blir alltför ledsen.

Här kommer lite bilder från idag!!

Glad skiten :)


Ellahs 2 små tänder.


Pruttar med munnen!

Dagens middag! Vitlöksbröd, Pastasallad med lufttorkad skinka och Tomat Basilika dressing. Och ett glas rött vin :)

Godnatt alla kära bloggläsare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0