Torsdag med mycket att stå i!

Säger bara SOVA.. Är helt slut efter dagen. Det har gått i ett sen tidigt imorrse. Men sådana dagar är också kul :)
Vi vart kvar hemma hos Maria ett bra tag. Vi kom dit vid 11 och jag kom väl hem därifrån vid 15 tiden. Barnen lekte och vi hade det så trevligt. Maria lagade också till en super god lunch som mättade våra hungriga magar.
När jag kom hem var dte bara att hoppa in i bilen med en stressad Kim. Vi åkte ut på landet och lämnade hans bil, som ska lagas. Tog ett tag att komma fram och tillbaka i det här piss vädret. Väl hemma var det bara att sätta på kaffebrygaren och vänta in Sandra och Sofia, som kom inom 10 min.
Blev en lång och trevlig kväll, med en massa skvaller och gymnastiksnack :D Så det här är första gången jag verkligen sitter ner idag. Det är lungt och tyst, och jag kan till och med höra mina andetag. Underbart. Dottern sover sedan länge och  maken ligger här brevid i soffan och sover han också..
Tror och hoppas på att dte här kan bli en bra natt. Ellah har inte sovit så mycket middag idag, och jag vill hoppas på att hon vill sova igen den tiden inatt. Hoppas kan man ju allt :D

Imorgon har jag faktiskt ingenting planerat. Kan vara riktigt skönt det också.  Det får bli en promenad och Fredagsmys med Familjen <3 Leta rätt på lite mer Loppis grejor får göras också..

Nam nam med Spaggeti och köttfärssås.

Ute på en liten promenad.

Våran lilla PrinsessA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0