Ussh för bakterier!!

Ussh och fy. Idag mår jag verkligen inge bra :( Ont i huvud,kropp och hals. Blää för det här. Hatar det!! Hela förmiddagen har jag spenderat framför Tre kronor avsnitt, medans Kim lekt med Ellah. Tur att vi har varandra <3
Imorrse fick man gå upp tidigt. Förstod nästan det igår kväll, då Ellah somnade redan 18:30. Så imorrse ville hon upp och leka kl 6:15. Då var jag en MYCKET trött och sjuk Mamma som fick gå upp och leka lite. Hade tur att Kim kom hem redan kvart över 9 imorrse. Då fick han ta över :D

Ellah har vart SUPER duktig inatt! Hon har sovit HELA natten i sin säng utan att vakna. Åhhh jag är så stolt över lillskiten! Hoppas att det håller i sig. Skulle vara underbart om hon nu skulle börja sova hela nätter.
Nu har vi bara kunnat lägga ner henne i sin säng, sätta på speldosan och gått där ifrån, UTAN protester! Lovley :)
HOPPAS HOPPAS det inte är en engågsföretelse. Det lär vi märka inatt..

Nu måste jag äta något, magen kurrar för fullt!!
Senare i eftermiddag/kväll ska jag iväg på ett möte. Hade sett fram emot att gå på det, men nu känns det bara besvärligt och jobbigt att behöva gå dit när man mår som man gör.. Bara ta sig i kragen och gå!!

Hörs sen kära bloggläsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0