Hatar att vara sjuk!

Ingenting har blivit som planerat dom här dagarna. Jag har legat sjuk hela dagen igår och hela dagen idag. Börjar dock känna mig lite bättre, därför jag orkar sitta vid datorn ett tag. Annars har jag bara legat helt still och inte kunnat röra mig. Blää.
Orkade iallefall ta mig till BVC igår. Alltid lika spännande att se hur mycket pluttan har växt. Jag och Kim gissade påvägen dit hur lång vi trodde hon var och hur mycket hon vägde. Jag hade rätt på längden (69 cm), men ingen var i närheten av att gissa rätt på vikten. Vi trodde hon skulle väga något runt 8,4 kg eller nått liknande.
Men Ellah vägde bara 7870 gram, allså bara gått upp cirka 300 g på 2 månader. Både jag och Kim tyckte det lät lite, men sköterskan sa att det inte var någon fara. Hon mår bra och äter bra, så vi skulle inte oroa oss :)

Ne nu MÅSTE jag se till att bli friskt. Finns MASSOR att göra här hemma. Man har inte riktigt tid att vara sjuk när man är småbarnsförälder och hemmafru :D Man kommer efter för mycket. Det ser verkligen ut som en tornado har dragit fram här hemma ;/

Ne nu ska jag gosa med en klängig Ellah <3

Kommentarer
Postat av: sofia

Krya på dej. Hoppas du friskar på snart. Inget kul alls att vara sjuk med barn hemma. :(( Man får liksom ingen chans att vila.

2010-02-11 @ 18:27:21
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0