2 friska 1 sjuk!

När jag och Ellah kom hem från stan idag väntade Morfar (min pappa) och Karin på oss här utanför. Jag och Ellah åkte med dom ut till Ikea, där vi blev bjudna på lunch :) Eller vi och vi? Jag vart bjuden!! Ellah fick smaka lite av mig. Köttbullar och Potatis! Yummi!!
Sen var Morfar och Platsmormor Karin så snälla och köpte lite bra och ha saker på Ikea som Ellah fick i Alla hjärtans dag present. Ett jättefint stort mjukisdjur, skedar och färgglada ramar till rummet. TACK!

När jag och Ellah kom hem igen sen på eftermiddagen var Kim sjukare en imorrse. Stackarn.! Lagom när vi är friska, blir han sjuk, så typiskt. Men vi fick han på lite bättre humör genom att ge vårat Alla hjärtans dag paket till honom.  Det gjorde honom pigg för stunden. Men det tog inte lång stund innan han somnade i soffan igen. :/
Så nu sitter jag här ensam och dricker Pepsi Max och kollar på Melodifestivalen. Både Kim och Ellah ligger och sover för fullt. Så den där myskvällen får vi ta någon annan kväll när Kim har friskat på sig!!

Imorgon kommer min Mamma hem från utlandet! har saknat henne SÅ mycket! En liten Mammagris är var jag är :) Vara borta från mig i 3 veckor nu, det är alldeles för lång tid!! Men imorrn får jag lite Mammagos igen :D <3

Här kommer lite bilder från igår och idag!


Ellah är ute och går med sitt lilla Tåg!





Lagar tåget??


Nu ikväll tog vi en promenad till affären i Pulkan :)

Påpälsad och varm!


Min och Ellahs present till Kim. Innehöll hjärtgodis och ett gott The där det stod JAG ÄLSKAR DIG! Gott med The nu när han ligger hemma och är sjuk.  <3 Ett fint och personligt kort var med också!


Kommentarer
Postat av: mamma

Har saknat dig/er också jag är nog också en dotter/barnbarns och sons gris : )

Jag mår bäst när ni är nära.

2010-02-15 @ 14:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0