Fullspäkad vecka!

Den har dagen har bara sprungit förbi. Dagen har ägnats åt städ,städ och mera städ, så nu är det skinande rent här hemma. Underbart!
Vi hann en sväng till Ikea idag också. Åhh vad man önskar man vore rik när man går runt och strosar där inne. Det är SÅ mycket man skulle vilja köpa. Får börja spela Lotto eller nått och hoppas på det bästa :)
Nu ikväll har vi bjudit min Mamma och hennes man på middag. Jag lagade till en super god Lasange med färska lasangeplattor och till efterrätt blev det blåbärspaj med vaniljsås. Dock gjorde jag inte pajen själv. Det skulle inte hinnas med i allt städande man stått i idag! Så det blev färdigköpt, men gud så god den pajen är. Lite utav en favorit som vi ofta åt som små.. Jag drack till och med ett glas vin till maten ikväll. Det var riktigt efterlängtat, man har glömt bort hur gott det smakar! Slurp slurp!

Nu ligger både jag och Kim i soffan och är helt slut i både kropp och själ. Det har vart en lång dag med mycket att stå i. Inte en lugn stund på hela dagen :D Men jag älskar såna dagar!!!
Veckan kommer fortsätta i stortsett samma tempo. Onsdag: Tvätta, sen handla doppresent, sen gymnastikträning. Torsdag: Umgås med Monika och Maria :) Fredag:Kim och jag har fixat barnvakt och ska iväg på bio. GILLAS!
Lördag:
Iväg på dop sen på kvällen hem till Rebecka och Eric. Söndag:Iväg på relaxen med mamma och hennes kompisar, sen träning, sen Söndagsmiddag hos Ellahs Morfar!!


Den goda middagen :)


Ellah åker i sin nya bilbarnstol för första gången. Det gillades! Speciellt att kunna se ut :)


Mina älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0