Ska man lita på Kim? Blir vi miljonärer? :D

Fy f-n vilket väder rent ut sagt. Det var inte lätt att ta sig till och från dopet. Vi höll på att köra fast både en och två gånger. Men lyckligtvis kom vi iallefall fram i tid, sist in av alla :) Fint folk kommer alltid sist, eller vad brukar man säga? :) Dopet var fint och Charlie skötte sig alldeles utmärkt, sa inte ett ljud under hela cermonin. Dock kunde inte Ellah vara lika tyst, pratade för fulla muggar  så hela kyrkan kunde höra henne.
Efter dopet bjöds det på fika i församlingshemmet. Shit, vad mycket fika Rebecka och Eric hade fixat. Alla gäster gick nog upp ett par kilon skulle jag tro :) Men gott var det!!
Nu har vi precis ätit en god kycklingwok till middag, som jag lyckades slänga ihop. Gotti gotti!!
Vid 18 blir det att sätta på Tv4 och kolla in travet. Kim har spelat och han tror vi kommer bli miljonärer idag. Vi kan ju alltid hoppas! :D
Efter travet blir det att åka hem till Rebecka och Eric där vi ska spendera kvällen. Så Trevligt!!
Tar med vagnen och hoppas på att Ellah kommer vilja ligga i den och sova. Får hoppas hon går med på det :)

 Mina FINA i kyrkan.



Herregud min j-vla påsmage!!



Nu är det dags att lägga våran lilla trötta tjej så hon får sova lite. Har inte blivit så mycket middags sömn för henne idag, då vi farit och flängt mycket!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0