Loppis Lördag!!


I storsett hela dagen har vi spenderat på Loppisen. I dagar har jag försökt förklara för Kim att jag bokat ett loppisbord för att vi ska sälja av lite grejor för våran skull. Varför ska grejorna bara ligga hemma inslängda i garderob eller förådd?, när man kan tjäna lite pengar på det istället. Kim har låtit väldigt tveksam. Han har låtit mest, Ussh vad jobbigt, det kanske är fotboll på tvn, kan vi inte strunta i det?.. Men nu såhär efteråt så säger han.. Åhh Therese det här MÅSTE vi göra fler gånger. Inte nog med att vi tjände pengar utan det var faktiskt rikigt kul.. HAHA plötsligt har han ändrat allt om vad han tyckte/trodde innan. Han har redan nu bestämmt att vi ska tillbaka nästa månad, för att tjäna lite mer sparpengar :) Bra med en så engagerad karl, kanske jag inte behöver göra det mesta själv nästa gång? :D

Ellah var mest i vägen under tiden vi försökte jobba. Hon är inte precis kvar på samma ställe man sätter henne på. Två sekunder senare kan hon vara en bra bit bort. Men under förmiddagen fick hon vara med oss. Hon lekte, sov en stund och försökte faktiskt hjälpa till så gott hon kunde. Hon hjälpte till på sitt alldeles egna lilla sett. På eftermiddagen kom Mormor och Anders och hämtade Ellah. Där fick hon vara och leka tills Loppisen var slut och vi hämtade henne. <3




Vill vara med och hjälpa till :)


Efter allt ståhej, måste man samla lite krafter!!


Kvällens middag! MMM så det var!! Wok med röd och gul paprika, färska champinjoner, minimajs, kyckling och nudlar!!  Kina resturang Trumpetaregatan NÄSTA :D




Tagit på pjyamas och gör oss redo för kvällen.

Mamma jag VILL ha tutte.. Snällla..

Lördagsmys i soffan.


Ikväll kan jag vara uppe ett tag till. Slipper stressa för att gå och lägga mig och aldrig få veta om man får sova något inatt. Älsklingen har nämligen lovat att jag ska få en lång sovmorgon imorgon :D Han börjar skämma bort mig med att det alltid är han som tar Ellah på helgerna, om det inte är som idag då vi båda måste gå upp tidigt. Men en så länge är det ju jag som går upp på nätterna, så det är inte annat en rättvist! Eller?? :D

Älskar er min underbara familj!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0