Vad dom klarar av!

Man slutas aldrig förvånnas över vad lilla Ellah egentligen kan. Alldeles nyss lekte hon på golvet och jag satt i soffan och fixade lite med datorn. Helt plötsligt så ser jag henne komma upp i soffan. Hmm, Hallå tänkte jag hur lyckas du med det här.? HAHA och vet ni vad min lilla smarta flicka hade gjort? Hon hade dragit fram sitt lilla tåg intill soffan och klättrat upp på det och på så sätt tagit sig vidare till soffan. Herregud, hon förvånnar mig varje dag. Inte visste jag att man kunde vara så smart vid 8 mån ålder. Säger då det, barn slutar aldrig att överasska en. Dom kan MYCKET mer en vad vi tror, och det fick jag bevisat idag!!


Haha kolla vad busig hon ser ut, när hon precis kom upp i soffan. Synd att jag inte hann ta kort när hon klättrade :(

HAHA så här hade hon skjutit in tåget!! <3


Kommentarer
Postat av: sofia

Vad framåt hon är Ellah! Elias har precis börjat ställt sig mot allt han kommer åt. men inga tendenser till att börja klättra. om dy tycker att du fått passa på henne innan så ska du se nu! ;)



Ida kom aldrig upp i lördags då tåget blev inställt. Hoppas att hon hinner komma innan onsdag. Annars hör vi av oss!

2010-02-22 @ 11:39:16
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0