Åhh hörde vi rätt!!

Nu ikväll har Mia vart här några timmar :) Hon var så snäll och tog med lite kläder som hennes dotter vuxit ur. Jättefina kläder som Ellah ska ha i sommar.. Tack Mia!
I eftermiddags hände det något magiskt... Magiskt och magiskt? Det kändes magiskt i Mamma hjärtat iallefall <3
Ellah satt i köket och fick gröt av Kim, och plötlsligt vart hon jätterädd för något som ramlade på golvet. Hon började gråta förtvivlat och börjar leta efter mig. Hon ser mig komma mot henne. Och vet ni vad som händer? Hon ropar MAMMA!! haha både jag och Kim tittade på varandra. Hon sa verkligen Mamma!! Vi vart helt chokade. Sen vart man alldeles varm i hjärtat. Åhh min lilla tjej börjar bli så stor!!

För någon dag sedan lärde hon sig krypa också.. Gud vad det går fort nu! Händer saker HELA tiden. Man hinner inte med som förälder. Mäste det gå så snabbt?  Måste hon bli stor? Kan hon inte alltid vara våran lilla bebis?

NE nu ska här sovas!! Hopas på sömn inatt! John blund, john blund kom hem till mig!!!


Kommentarer
Postat av: nina

Jag hoppas verkligen john blund kom förbi hos er så du fick en riktigt go natt med mkt sömn:)JOhn blund kanske behövs både till Ellah och dig;)Kim han slocknar ju så bra ändå:)



2010-01-22 @ 08:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0