Äntligen klar med allt!!

Nu är jag ÄNTLIGEN klar här hemma. Har bakat, städat, målat och tapetserat vintrinskåpet. Jag har hållt på exakt hela dagen från det jag gick upp imorrse. Ja förutom pauserna med att mata och natta Ellah. Är en väldigt trött Mamma just nu. Min lilla Loppa har precis somnat i Pappa Kims knä här brevid. Men hon vaknar hela tiden och gråter, sen somnar hon snabbt om igen.. Åhh förstår inte varför det är så här? Snart i en veckas tid. Precis som om hon är rädd för att sova. Hon håller på så här på nätterna också. Någon som vet vad det kan vara? Något med åldern?
Man har iallefall vart en trött Mamma denna vecka. Men det är så skönt att Kim bor här igen. Han har försökt tagit Ellah på morgonen dom dagarna han slutat tidigt på jobbet, så jag har fått sovmorgon.. Tack Baby <3
På helgerna har vi kommit överens om att få sovmorgon varannan dag. Kims dag var idag så min är imorgon. :) YES, ska bli så underbart. Så fort Ellah vaknar imorgon och vill gå upp och leka, så puttar jag bara på Kim så går han upp!! :)

Nej nu ska jag försöka lägga min lilla sovande bebis i sängen utan att hon vaknar. (blir inte lätt)
Sen kanske jag ska kolla en film? Har ju faktiskt sovmorgon imorgon!! :D 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tror tyvärr inte att det är mycket att göra. Bara att hålla tummarna för att det går över snart. elias beter sig likadant. Har dock märkt att det går bättre om man går in i sovrummet och släcker ner helt. Har fått för mej att han blir störd av ljus och ljud.

Behöver ju inte vara det med Ellah, kanske har börjat drömma. eller har växtvärk eller ngn tand på G. Kan finnas många orsaker.

Hoppas det ger sig snart!

2010-01-09 @ 22:34:14
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Nina

va toppen med sovmorgonen.....ja det är viktigt att man hjälps åt;) själv önskar jag mig en sovmorgon när jag fyller år........men är rädd att den uteblir

2010-01-10 @ 17:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0