Äntligen sover lilla Loppan.

Nu har jag äntligen fått Ellah att somna. Trodde hon skulle slockna direkt efter badet, men ikväll ville hon inte sova. Trots att hon var super trött.
Att leka, prata och klättra är ju mycket roligare. HAHA men det tyckte nog inte Pappa Kim som låg brevid och försökte sova. Men efter att fått tuttat på Mammas hängtuttar och sen fått gosat lite så somnade hon snabbt :)
Nu tänkte jag spendera kvällen framför tvn. So you think you can dance blir det! Tänk om man kunde dansa som dom? Helt sjukt vad duktiga dom är!
Imorgon förmiddag blir det en promenad med Rebecka. Vi hade tänkt gå förbi förlossningen och beställa våra journaler. Blev ju inget sist vi skulle gå iväg, då jag hade sovit dåligt.   Sen på eftermiddagen måste jag verkligen städa här hemma. Disken som var en liten kulle har blivit ett stort berg. På mina listor jag gör varje dag har jag stryckt allt varje dag, just förutom städningen. Den har bara inte blivit av. Har kommit annat i vägen. Men som sagt, imorrn måste vi städa här hemma!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0