Arg och bitter Mamma!

Idag är jag en lättirriterad och MYCKET trött Mamma. Tack vare min käre bror som fick för sig att ringa hit inatt och bara var tvungen att prata med Kim. Och självklart vaknade Ellah. Sen att få henne att somna om var inte det lättaste :( Kl 5 imorrse somnade hon ÄNTLIGEN! Jag trodde då att jag iallefall skulle få några timmars sömn, men ikke. Ellah har krånglat runt, gråtit och gjort allt möjligt i sömnen. Tänderna som gör fruktansvärt ont! :(
Så idag är en mycket dålig dag :( Är Så trött att jag inte vet hur jag ska stå ut. Har ju fortfarande en dotter som ska underhållas. Så ingen vila för mig idag inte..
Nu imorrse skulle jag och Rebecka ta en promenad till förlossningen och beställa våra journaler. Men eftersom man inte fått någon sömn, fick jag ställa in det :( Man kan ju inte vara ute och gå om man inte ens får upp sina ögon??
Jag hoppas att dagen kommer fortsätta bättre. Men slutar väll självklart med att man inte får jobbet också :(
Har jobbinterljuv på telen mellan 14-15 någon gång! Håll tummarna för mig! :D
Ne nu ska jag ta min trötta kropp och göra något att äta, sen klättrar Ellah på mig. Antar hon vill leka med Mammsen.. <3
Konstigt att Ellah inte är trött? Trodde hon skulle sova hel dagen? Men NEJ såklart inte.! Varför ska mamma få sova??

Längtar tills Kim kommer hem från jobbet! Idag vart han tvungen att jobba över. SÅKLART! Kommer inte förens ikväll.
Hur länge orkar man utan sömn??
Ussh vad jag har klagat, men som sagt är en irriterad och Trött Mamma idag som bara MÅSTE få klaga!! :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Din bror kan ju vara den skönaste killen som finns!

2010-01-21 @ 23:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0