Blir ett långt inlägg!

Igår: Jag hade en super härlig dag igår :) Började med att jag fick en lååång sovmorgon. Kim sov här natten till igår, och han var pigg (konstigt nog) så han gick upp och tog Ellah.. Det tackar man för!! Love it!
Sen tog vi en sväng förbi Maria och Hebbe och blev bjudna på fika, sen hem för att tvätta.
På kvällen kom Maria och Hebbe hit och vi kollade film, beställde hem mat och gjorde ett stort fruktfat.. Var en slapp och mysig dag bara. Helt underbart! Mådde toppen igår..

Ellah fick prova Vattenmelon. Det älskade hon :)




Nyårsafton: Min och Ellahs Nyårsafton ute i Leken med familj och släkt var trevlig och mysig.. Vi var ute hela dagen och tävlade. Vi körde ett vinter OS. Vi var indelade i 3 lag, och vi tävlade mot varandra. Om jag inte minns fel kom mitt lag på en andra plats. :)
Sen in i värmen och laga mat. Blev supergod trerättersmiddag. Var nog den godaste middagen jag ätit!! Mitt lag lagade varmrätten, och självklart var det den som smakade bäst :D
Kvällen forsatte med musik,prat och fyrverkerier. Kom hem vid 3 tiden. Så det var uppskattat med sovmorgon dagen efter :)

Försöker läsa vad som ska göras till middag :)


Min kusin Denniz. Fått i sig lite för mycket socker??? haha

Prinsessan är finklädd på Nyår <3

Åhh vilka fina lackskor jag har tycker Ellah :D

Gosar med Mammas kusin Robin.

Pusskalas!

 



Idag:  Sitter och värmer mig under ett täcke. Dum som jag är har jag stängt av elementet i vardagsrummet. Klantigt!! Ellah ligger och sover. Hon sover igen tiden hon missade då hon var vaken ett tag inatt. Hon är så himla vacker när hon sover. Som en liten ängel <3
När hon vaknar ska vi nog ta och åka ut till Marieberg med Kim. Skulle behöva inhandla strumpor till Ellah. HAha det enda hon nog inte fick så mycket av i julklapp. Sen spendera presentkortet jag fick på Ikea. Skulle behöva lite lampor till hallen. Just nu hänger det bara glödlampor i Taket. Ser inte så vakert ut, men det funkar för stunden.
Nu vaknade prinsessan. Så vi ska gå ner och hämta tvätten från igår och sen åka iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0