En till vaken natt??

Fick ett ryck i att möblera om i vardagsrummet nu ikväll. Kan jag aldrig vara nöjd över hur det är? Alltid ska jag få ett ryck i att möblera om i rummen..  Blir ganska så jobbigt! HAHA jaa jag får ju skylla mig själv. Kim tycker jag är dum i huvudet.. :)

Antar att det kommer bli en till vaken natt :( Lade Ellah vid 21 och nu under 1 timme har hon vaknat 5 gånger.
Vart precis 6e gången hon vaknade. Fick ta en paus i blogginlägget och gå för att få henne att somna igen. Det tog ungefär en halvtimme. Men nu sover hon!! Hur länge??
Förstår inte vad som sker med henne.? Hon vaknar och skriker och skriker. Jag försöker ge henne nappen, men hon gör allt för att inte ta den. Konstigt nog vill hon ha nappen endå, för när man väl får in nappen i munnen så tar hon den. Hmm jobbigt både för mig och Ellah.. Hoppas hoppas verkligen att det slutar snart.
Imorgon får det iallefall bli att sänka ner Ellahs säng. När hon vaknade förut och började skrika hittar jag henne ståendes i sängen och håller i sängkanten. Bara tur att hon inte lutade sig fram, då hade hon ramlat ur.. Snacka om att det går fort. Hallå när lyckades hon från liggandes på magen dra sig upp till stående? Helt sjukt vad hon lär sig saker hela tiden. Mamma hinner inte med!!!

Ne nu ska jag avsluta inlägget med lite goa bilder på huliganen från ikväll!

Ellah älskar verkligen att hänga upp och ner!





Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas natten som gått varit bättre:)

2010-01-04 @ 10:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0