En mysig dag!!

Nu är det tyst och lungt här hemma. Både dottern och karln ligger och sussar för fullt. Så nu har jag egen ensam tid framför tvn och datorn :) Det är så tyst och lugnt. Det gillas! :D
Dagen har vart mycket trevlig. Tack så mycket för presenterna och trevligt sällskap! Tyvärr gick inte min brors fotbolls final lika bra. Eller bra och bra. Jag tycker dom var sjukt duktiga. Speciellt bror min :) Efter 1-1 i matchen avslutades det med straffar, där dom tyvärr vart besegrade utav Sköllersta som nu vann för sitt fjärde år irad.
Men bra jobbat endå Ervalla!!

Imorgon kommer mamma över på sin lunch och ska passa Ellah en halvtimme. Jag ska nämligen på Massage imorgon. Hur underbart kommer inte det bli :D Fick ju presentkort på 4 massagetider av Kim i Julklapp. Så imorgon ska jag på den första tiden.. Sedan har jag 3 tillfällen kvar. YES!

Ne nu ska jag fortsätta mysa vidare i lugnet!

Just det. Jag fyller år imorgon :) HAHA hade helt glömt bort det, fast en det vart folk här idag och firat mig. Åhh vad jag saknar när man var liten. Då var ens födelsedag den bästa dagen på året. Man kunde knappt somna kvällen innan och det pirrade i kroppen hela födelsedagen. Nu förtiden glömmer man ju till och med bort den :( Eller är det så att man inte vill minnas att man blir äldre och äldre?? Imorgon blir man 24 år. Helt sjukt. När vart jag 20 år? Jag känner mig fortfarande som 15!!


Först kom Mamma, Anders, Pappa, Karin och Jossan (plastsyster) hit på middag!




Sen kom Moster med Familj hit på fika :)

Ellah älskar när det kommer hit folk.. Min lilla Loppa! Mamma älskar dig!



MM vad gott med strumpor. :D


Så här mysigt såg det ut igår när mina två älsklingar somnade i soffan <3



Älskar er mina hjärtan!! <3


Kommentarer
Postat av: Nina

Va mysigt det där såg ut:)Kim har ju alltid varit kvällstrött.....förr så somnade han ofta tillsammans med Moa i soffan elr på golvet framför tv:n och tv-spelet

2010-01-11 @ 07:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0