Fredagsmys!!

Tack för att du finns Kim. Vad skulle jag göra utan dig?? :D Imorrse kom Kim hem från jobbet vid kvart över 9. Då var det bara för honom att börja leka med Ellah och låta mig ligga kvar i sängen och SOVA.
Ellah har vart vaken i stortsett hela natten igen.. Bläää.. Fattar inte hur hon orkar? Fattar inte ur jag orkar??
Tur att Kim tar henne på morgonen när han kan, så jag får någon som helst sömn. Idag blev det 3 timmars sömn. Ja bättre en inga. Men fyy hela vardagen blir förstörd. Man har inte ork till något!!
Nej nu hoppas jag att det som krånglar med Ellah ska ge sig snart, så både jag och Ellah får sova om nätterna. Pappa Kim märker inget. Sover som en gris som vanligt :D Bra är väll det, han ska ju jobba!!

Idag är det fredag!! Yes, det betyder FREDAGSMYS! :D Ikväll ska vi eventuellt gå iväg och kolla på Ösk match. Sen blir det hemmagjord Pizza till middag och massa mys i soffan.. Älskar Fredagar!  Gosa med familjen och bara vara <3

Ne nu ropar duschen på mig.. Just det, blir nog stan sen. Måste kolla kläder till fotograferingen imorrn :D

Kommentarer
Postat av: nina

så skönt för dig att Kim tar Ellah så du får vila ut i bland:)det behöver vi alla i bland;)

hoppas kvällen blir bra för er och att kvällen blev mysig......

2010-01-22 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0