Gymmat och sovit.

Idag är jag tack och lov frisk. :) Förmiddagen har spenderats på gymmet, HAHA  jag har aldrig någonsin svättats så mycket. Jag flåsade som en gammal 90 åring med rulator.  MEN förhoppningsvis så blir det bättre med tiden jag spenderar på gymmet.
Efter träningen åkte jag hem och lagade lunch. Blev Pasta, köttfärssås och pizzasallad.. Mm var jättegott! Har nog aldrig fått till det så där bra förut.
Efter lunchen var både jag och Ellah super trötta så vi gick och lade oss för att sova :)
Nu är vi precis nyvakna. Hmm vad ska vi ta och hitta på.? Kim ligger i soffan och tycker vi var tråkiga som sov. Han vill göra något. Men vad? Det skulle behöva diskas och plockas här hemma. Men antar att det inte är det han menar, med att hitta på något. HAHA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0